onsdag 28 mars 2012

Onsdag förmiddag

Dagen började med att Karro och Bella kom hit med goda frallor, sen grävde Karro upp hela min rabatt, tog buskarna och körde hem.
Sen gick Olivia och jag till Oj och handlade lite till middagen. Blev lite inspirerad av Anettes blogg där hon har skrivit att dem har en vegetarisk dag i veckan. Så de ska vi också ha, så idag blir det Mexi soppa, nästa vecka blir det pasta sallad, sen kan jag inte fler vegetariska recept, så de blir till att googla.
Nu har vi precis kommit hem från Olivias 6 mån kontroll med vaccination, hoppas hon inte blir dålig av den. Iallafall så väger prinsessan nu 7640g och är 68cm lång :)
Snart dags att hämta Patsy P!!!

2 kommentarer:

  1. Du får komma och titta på mina Linas Matkasse recept, där är ju alltid en vegetariskt med varje gå g.

    SvaraRadera
  2. Tack för växterna håll nu tummarna att dom klarar sig och blir superfina i min trädgård.... Kram!!

    SvaraRadera